Usernames - can they be a turn off?

Usernames - can they be a turn off?

    | Jul 07, 2018
Redmustang   Couple Man 44yrs Woman 40yrs
Wondering what consideration is given to usernames?

Can they be deemed a turn off by themselves?

Have you ever been searching seen a username and just gone no bloody way or are you joking?

I admit I look at some usernames and think if that’s how you’re protesting yourself in a name there’s no way I’m looking at your profile.

- Posted from rhpmobile
Jul 07, 2018 Report Abuse  |   Reply with Quote  |   Reply Reply Post
OkeyDoke45  

Man 48yrs

Sizzling Richard...

I think some blokes just think ''just put my intent up front'' in regard to their profile and that includes their username ("hotcock482"). It either works for them or it doesn't.

It would be interesting to hear from any users who have outlandish (crass?) usernames and how much success they have.
Jul 07, 2018 Report Abuse  |   Reply with Quote  |   Reply Reply Post
curious_72   Woman 46yrs

totally




Some of them you just go wtf.. and no way :D


Jul 07, 2018 Report Abuse  |   Reply with Quote  |   Reply Reply Post
Mischeviouslad   Man 47yrs

What’s in a name

..... I’m running from any profiles that include the word “herpes”

🤣

- Posted from rhpmobile
Jul 07, 2018 Report Abuse  |   Reply with Quote  |   Reply Reply Post
Redmustang   Couple Man 44yrs Woman 40yrs

Crass, crude, vain, egotistical

All or any combination of these result in an immediate do not look ...

And I totally get that thinking of a username isn’t the easiest, but some should just be banned altogether.... or rather some words should just be banned from being used in usernames



- Posted from rhpmobile
Jul 07, 2018 Report Abuse  |   Reply with Quote  |   Reply Reply Post
noeleena   Woman 71yrs

names

Hi ,

I know from some forums I,m on some countrys are not used to many English names and sometimes with mine they have no idear if I,m a male or female so it seems they have little understanding and for some people their intro is hi Pretty woman, so quess a scammer is at it or some from the US is the same , with my name its real and so is my photo so what you see and my name should give a good idear I am a female , so I cant do better than that,

...noeleena...
Jul 07, 2018 Report Abuse  |   Reply with Quote  |   Reply Reply Post
mattrixx83   Man 34yrs

creative helps




a name with a bit of personality/creativity of reference to something in reality/pop culture
those are intruiging

but yeah 'fuckmebaby' 'dirtyswingbitch' blah blah....like yeah, classy....not
Jul 08, 2018 Report Abuse  |   Reply with Quote  |   Reply Reply Post
DynamicCouple36  

Couple Man 48yrs Woman 39yrs

There is one , on another site

IFuckSluts.

We shudder at that one

- Posted from rhpmobile
Jul 08, 2018 Report Abuse  |   Reply with Quote  |   Reply Reply Post
The_Antichrist   Man 39yrs

I still wish...

RHP let me actually keep my CuntyMcTrollface one....

*sigh*

- Posted from rhpmobile
Jul 08, 2018 Report Abuse  |   Reply with Quote  |   Reply Reply Post
Wangdangdoodle   Man 55yrs

Username

Some usernames do catch my attention, for one way or another.



Mine (yes been here before), are old blues songs.



First I was myheavyload. By big mam Thornton. Some said it was over the top. Honestly, I never thought of it that way, till it was pointed out to me. I just loved the song



I left for awhile, now back has another old blues song. By Howlin Wolf. This ment nothing to me. I just thought it was a funny/unusual user name



Cheers wangbangdoodle
Jul 08, 2018 Report Abuse  |   Reply with Quote  |   Reply Reply Post
Wangdangdoodle   Man 55yrs

Sorry

Sorry spelt my own user name wrong. Haha



Cheers wangdangdoodle
Jul 08, 2018 Report Abuse  |   Reply with Quote  |   Reply Reply Post
Redmustang   Couple Man 44yrs Woman 40yrs

The_antichrist

You make me laugh lol.... 🤣

& wangdangdoodle that seriously can not be the name of a song??!?

Creative and unusual are good... most are perfectly fine but sometimes you come across some gems and it just makes you wonder what the hell they were thinking and who are they trying to attract...

- Posted from rhpmobile
Jul 08, 2018 Report Abuse  |   Reply with Quote  |   Reply Reply Post
Meander   Woman 45yrs

I remember

First seeing Mr suckmeoffhard years ago, and thinking "How about no?"

But he's still here, so he must be ding ok. And I'm sure he's a lovely person in real life.
Jul 08, 2018 Report Abuse  |   Reply with Quote  |   Reply Reply Post
Wangdangdoodle   Man 55yrs

Xena2750

Yes it is the name of a Howlin Wolf song. Wang dang doodle. Google it
Jul 08, 2018 Report Abuse  |   Reply with Quote  |   Reply Reply Post
Wangdangdoodle   Man 55yrs

Meander

Meander



Great attitude. Not judging books by their cover. It’s a user name, I’m tipping you are right. He probably is a nice guy
Jul 08, 2018 Report Abuse  |   Reply with Quote  |   Reply Reply Post
horneycouplewa  

Couple Man 52yrs Woman 51yrs

Even worse

Is a profile pic to go along with the said profile name example.... Lickherpussy... Enough said. So gross.....
When hubby chose our name, I was nnooooo "really" considering I really didn't know if I was "that" Horny, certainly happy with it now lol


- Posted from rhpmobile
Jul 08, 2018 Report Abuse  |   Reply with Quote  |   Reply Reply Post
Redmustang   Couple Man 44yrs Woman 40yrs

Stating intentions

With that name for sure!! Lol

I know we shouldn’t judge a book by its cover or a profile by its name but it’s human nature to judge and sometimes we judge and are wrong...

Would love to hear from some of the out there profile names as to why they chose them and any sort of reactions people have voiced to them over it...

And yes I will now have to google wang dang doodle - never thought I’d have those words in my google browser history lol

- Posted from rhpmobile
Jul 08, 2018 Report Abuse  |   Reply with Quote  |   Reply Reply Post
Redmustang   Couple Man 44yrs Woman 40yrs

Stating intentions

With that name for sure!! Lol

I know we shouldn’t judge a book by its cover or a profile by its name but it’s human nature to judge and sometimes we judge and are wrong...

Would love to hear from some of the out there profile names as to why they chose them and any sort of reactions people have voiced to them over it...

And yes I will now have to google wang dang doodle - never thought I’d have those words in my google browser history lol

- Posted from rhpmobile
Jul 08, 2018 Report Abuse  |   Reply with Quote  |   Reply Reply Post
CardanoADA

Meanders all ways right lol




Quoting 'Wangdangdoodle'

Meander





Great attitude. Not judging books by their cover. It’s a user name, I’m tipping you are right. He probably is a nice guy
A woman of substance I think....
Jul 08, 2018 Report Abuse  |   Reply with Quote  |   Reply Reply Post
Meander   Woman 45yrs

Ok, gonna out myself

You guys missed the winky face in my comment. I totally judged Mr suckmeoffhard based on his username, whether right or wrong. I know nothing about him as a person.

I'm not holier than thou, and cannot take credit where it's not deserved.
Jul 08, 2018 Report Abuse  |   Reply with Quote  |   Reply Reply Post
Redmustang   Couple Man 44yrs Woman 40yrs

Meander

I saw the 😉 but was still like, ok she’s much more open than me lol

- Posted from rhpmobile

Post Your Comments

  • Please do not post Party or Event details.
    The Adult Forums are not for the posting or organising of parties and events and as such will not be approved.
  • Please do not post anything that defames or villifies.
    We reserve the right to delete any post deemed inappropriate for this Forum, at any time.
Please login to Post a comment.

Register for free

Username: Password: Confirm Password: Email:

Search Forum Tags Advanced

Adult Forums


Adelaide & SA

Brisbane & QLD

Canberra & ACT

Darwin & NT

Hobart & TAS

Melbourne & VIC

Perth & WA

Sydney & NSW

Get social with us

Get our app

© 2001 - 2018 Digital Quarter Pty Ltd - All Rights Reserved
The word RedHotPie and the RedHotPie logo style are trademarks of Digital Quarter Pty Ltd. RSS